Nijverheidslaan 12D
B-3200 Aarschot
+32 (0)16 47 92 30mail@pivotpoint.be
BTW BE 0414.480.109
Werkt je oude login van de webshop niet meer?
Deze webshop is helemaal vernieuwd.
Maak een nieuwe account aan.
Ontdek onze sales
Werkt je oude login van de webshop niet meer?
Deze webshop is helemaal vernieuwd.
Maak een nieuwe account aan.
Ontdek onze sales
Hieronder kan u een aantal algemene vragen met antwoorden terugvinden. Indien dit voor u geen antwoord geeft, neem zeker contact met ons op!

Studentenpakketten - Hoe kan ik mijn pakket bestellen ?

Van je school heb je een bestelbrief ontvangen met een bestelcode. Surf naar onze webshop www.pivotpointshop.nl (voor Nederland) of www.pivotpointshop.be (voor België) en kies de categorie "studentenpakketten".

 

 

Opgelet, bovenstaande code is een voorbeeld. Neem de code over die je op je bestelbrief kan terug vinden.

 

Geen bestelbrief gekregen ?
Neem dan even contact op met je verantwoordelijke binnen je school.

 

Problemen met bestellen ?
Neem dan zeker de andere vragen hieronder verder door.


 

>> terug naar overzicht

Studentenpakketten - Wanneer ontvang ik mijn pakket ?

Wij doen er alles aan om je pakket zo snel mogelijk te leveren. Hou zeker rekening met volgende leveringstermijnen:

  • Heb je je pakket besteld vóór 21-08-2023, dan mag je je pakket rond 26-08-2023 bij je thuis verwachten.
  • Heb je je pakket besteld na 21-08-2023, dan moet je best rekening houden met een verwerkingstermijn van 5 à 10 werkdagen.

 

Helaas, omwille van de huidige wereldsituatie, ervaren wij nog steeds aanzienlijke productievertragingen als gevolg van meerdere gedwongen productieonderbrekingen, transport problemen en tekort aan grondstoffen.

 

Hierdoor kan het gebeuren dat je pakket toch nog wat langer op zich kan laten wachten of het niet meteen volledig geleverd kan worden. Hou zeker deze Q&A pagina in de gaten voor eventuele updates ivm leveringen en vertragingen. 

 

>>terug naar overzicht

Studentenpakketten - Bestellen via de webshop lukt niet.

Check zeker goed dat je op de juiste webshop bent:

Enkel voor Nederland:

Onze webshop is uitgerust met een automatische adrescheck. Geef hiervoor enkel je postcode (0000 XX) en huisnummer + eventueel busnummer in. De straat en woonplaats zal dan automatisch ingevuld worden.

 

Wanneer het niet lukt om de bestelling via de webshop af te ronden, kan je via ons online formulier (klik hier) een aanvraag doen om via overschrijving te betalen.

Na het invullen van het formulier ontvang je van ons, per mail, een betalingsopdracht met het te betalen bedrag en het correcte betalingskenmerk. Aan de hand van deze gegevens kan je dan het geld aan ons overboeken.

Na ontvangst van de betaling zullen wij het pakket naar je opsturen.

Hou er wel rekening mee dat voor deze procedure een bijkomende administratieve kost van € 7.50 zal aangerekend worden.


 

>> terug naar overzicht

Studentenpakketten - Ik wens alleen een online licentie te kopen.

Indien je enkel een licentie wenst aan te kopen, kan je dit bestellen via het online formulier (klik hier).

Na het selecteren van je pakket, krijg je dan de mogelijkheid om te kiezen om alleen de licentie van dat pakket te bestellen.

Na het invullen van het online formulier, zal je van ons een betalingsopdracht ontvangen. Je kan dat het te betalen bedrag overboeken naar onze rekening, met duidelijke vermelding van het opgegeven betalingskenmerk. Na ontvangst van de betaling, zullen wij de licentie activeren.

Hou hierbij wel rekening met een extra administratieve kost van € 7.50.

 

Goed om weten :

Als je een volledig pakket aankoopt geniet je flinke kortingen. Indien je losse items aankoopt, is het mogelijk dat je totaalprijs hoger uitkomt.

 


 

>> terug naar overzicht

Studentenpakketten - Mijn pakket is niet volledig.

Heb je, nadat je de inhoud van je pakket goed hebt vergeleken met de correcte inhoudslijst, toch twijfels of je pakket volledig is, laat ons dit dan weten per mail op mail@pivotpoint.be.
Bezorg ons zeker volgende informatie:

  • Naam & voornaam
  • Naam school en het leerjaar; bij voorkeur ook het pakketnummer beginnend met SPNL 22xxx of SPBE 22xxx (deze nummer kan je terugvinden op de bestelbrief die je van school hebt ontvangen)
  • Telefoonnummer waarop we jou makkelijk overdag kunnen bereiken
  • Een overzicht van de items die volgens jou ontbreken

 

Goed om weten :


Wij leveren enkel de materialen voor de vakken haarzorg of schoonheidszorg, zoals opgelijst op de inhoudslijst van je pakket. Boeken en materialen voor andere vakken (wiskunde, taal, ...) leveren wij niet.

 

Mogelijks dien je ook nog materialen voor het kappersvak bij een groothandel te bestellen (scharen, klein materiaal, fohn, ...). Staan deze niet op de inhoudslijst van je pakket of kan je ze niet op onze webshop terugvinden, kan je ze niet bij ons bestellen.


 

 

>> terug naar overzicht


Studentenpakketten - Het verschil tussen een pakket met downloadable e-books en een pakket zonder downloadable e-books.

Wanneer het pakket een licentie voor ons online leerplatform bevat, heb je mogelijks de keuze om het pakket aan te kopen zonder downloadable e-books, of mét downloadable e-books.

Soms beslist de school om het pakket alleen aan te bieden mét downloadable e-books, of alleen zonder downloadable e-books. In dit geval zal je op onze webshop ook geen keuze terugvinden.

 

Meer informatie over de verschillen kan je lezen in dit document.

 

Een handleiding over hoe je de boeken kan downloaden, kan je terugvinden in dit document.

 

MET optie downloaden van e-books:

 Deze pakketten zijn duurder, maar hier heb je wel de mogelijkheid om de e-books waartoe je toegang hebt met je licentie ook te downloaden. Deze downloads kan je steeds via een laptop, tablet,...raadplegen, ook al heb je geen toegang tot internet. Zo kan je deze “boeken” blijven gebruiken, zelfs als je licentie verlopen is.

 

ZONDER optie downloaden van e-books:
Hier kan je de e-books niet downloaden. Je hebt dus enkel toegang tot je boeken zolang je licentie geldig is én je internetverbinding hebt.

 

Opgelet !

Heb je een pakket gekocht mét de optie tot downloaden van e-books, kunnen we de licentiekost niet terugbetalen als je je pakket retour stuurt. Het bedrag dat we terugstorten zal daarom lager zijn dan het bedrag dat je aan ons betaald hebt.

 

 

>> terug naar overzicht


Studentenpakketten - Kan ik mijn pakket retour sturen ?

Je kan je pakket binnen de 14 dagen nadat je het ontvangen hebt, gratis retour sturen.

Deze retourzending kan je aanvragen via ons online formulier (klik hier).
Stuur je een pakket retour zonder dit vooraf online aan te melden, kunnen wij geen enkele garantie bieden voor een goede afhandeling en terugbetaling!

 

Opgelet !

Heb je een pakket gekocht mét de optie tot downloaden van e-books, kunnen we de licentiekost niet terugbetalen als je je pakket retour stuurt. Het bedrag dat we terugstorten zal daarom lager zijn dan het bedrag dat je aan ons betaald hebt.

 

 

>> terug naar overzicht


Studentenpakketten - Ik heb reeds bepaalde materialen / boeken en wens dus geen volledig pakket aan te kopen.

Je kan alle materialen ook los aankopen:

  • De oefenhoofden kan je onder de rubriek oefenhoofden terugvinden
  • De kappen en kale hoofden kan je onder de rubriek Snap-Cap terugvinden
  • Gedrukte boeken kan je onder de rubriek educatie terugvinden

 

Enkel de online licentie van je pakket aanschaffen ?

Indien je enkel een licentie wenst aan te kopen, kan je dit bestellen via het online formulier (klik hier).
Na het invullen van het online formulier, zal je van ons een betalingsopdracht ontvangen. Je kan dat het te betalen bedrag overboeken naar onze rekening, met duidelijke vermelding van het opgegeven betalingskenmerk. Na ontvangst van de betaling, zullen wij de licentie activeren.

Hou hierbij wel rekening met een extra administratieve kost van € 7.50.

 

Goed om weten :

Als je een volledig pakket aankoopt geniet je flinke kortingen. Indien je losse items aankoopt, is het mogelijk dat je totaalprijs hoger uitkomt.

 

 

>> terug naar overzicht


Studentenpakketten - Kan ik mijn pakket in termijnen betalen ?

Elke vraag tot het betalen in termijnen moet intern door de directie goedgekeurd worden. Hou rekening dat wij hiervoor een bijkomende kost (tussen € 75 en € 100, afhankelijk van het pakket) aanrekenen en dat de verwerkingstermijn van uw pakket aanzienlijk langer zal zijn.

Indien de pakketprijs lager is dan € 350 incl. BTW, komt dit pakket niet in aanmerking voor betaling in termijnen.

Bevat het pakket een LAB licentie, komen enkel pakketten zonder optie tot downloaden van e-books mogelijks in aanmerking tot een betaling in termijnen.

Elke aanvraag tot het betalen in termijnen dient per mail (mail@pivotpoint.be) te gebeuren. Wij dienen hiervoor te beschikken over volgende informatie:

  • volledige naam van de student
  • volledige naam van één van de ouders (of voogd)
  • volledig adres (straat & nummer, woonplaats en postcode)
  • telefoonnummer van één van de ouders (of voogd)
  • pakketnummer (SPBE 22xxx of SPNL 22xxx)

Hou rekening dat het verwerken (goedkeuring) van je aanvraag ongeveer 14 dagen in beslag kan nemen. Het pakket zal ook pas effectief verzonden worden na ontvangst van de eerste betaling.

 

 

>> terug naar overzicht


Algemene vragen - Wanneer ontvang ik mijn bestelling ?


Doorgaans wordt een bestelling binnen de 7 dagen geleverd. Wij raden u toch aan om met ons contact op te nemen indien u de levering na 14 dagen nog steeds niet heeft ontvangen. 

 


 

 

>> terug naar overzicht


Algemene vragen - Ik heb een vraag over LAB.

Voor vragen over het online leerplatform LAB kan je en e-mail sturen naar lab@pivotpoint.be of lab@pivotpoint.nl.  We bezorgen jou spoedig een antwoord!

 

 

>> terug naar overzicht


Algemene vragen - Kan ik mijn bestelling retour sturen ?

 

Je kan je bestelling binnen de 14 dagen nadat je deze ontvangen hebt, gratis retour sturen.  Stuur hiervoor een mail naar mail@pivotpoint.be of mail@pivotpoint.nl met vermelding van jouw ordernummer.

 

 

 

>> terug naar overzicht